Mi is lehetne szebb ajándék a diétás kóla 30. születésnapjára, mint néhány Marc Jacobs által dizájnolt doboz, amibe természetesen majd maga a cukorszegény ikonikus ital kerül.
Az amerikai divatgurut a Coca-Cola kérte fel erre a nemes feladatra. A dizájner három ezüst dobozt álmodott meg, mindegyiken egy-egy olyan figura pózol, aki ikonikus ruhadarabot visel. A cél az volt, hogy olyan öltözékek tűnjenek fel a pléh alkotásokon, amelyek évtizedeken keresztül meghatározták a divatot.
A tetszetős dobozok “I Heart ’80s” verziója a Broadway varázslatos világára, a szmokingra és csokornyakkendőre, illetve a zéró kalóriás frissítő ital 1982-es megjelenésére irányítja a figyelmet. A kilencvenes éveknek dedikált alkotáson egy rózsaszín ruhás nő látható lila tűsarkúban és nagy kalapban. Az utóbbi tíz év Marc Jacobs szerint az elektro korszak, amikor minden csíkos és színes. A mát megtestesítő nőalak fekete-fehér csíkos felsőt, csíkos csizmát és mustársárga-fehér leggings-et, azon pedig tyúklábmintás bikinialsót visel. Mindhárom alkotás február végétől kapható.
Marc Jacobs nagyon örült annak, hogy a diétás kóla őt kérte fel kreatív igazgatónak 30. szülinapi kampányához. A tervező szívesen vállalta el a feladatot, mert a Diet Coke-ot ikonikusnak tartja, és mint köztudott róla, imádja az ikonikus dolgokat.
A Coca-Cola jól tudja, hogy hogyan lehet a legjobban egy termékre felhívni a figyelmet. A recept a következő: kérj fel a munkára egy felkapott divattervezőt, aki megálmodja a pléh dobozokra azokat a képeket, amelyek mágnesként vonzzák majd a tekinteteket. Marc Jacobs az önmegvalósítás bajnoka, kreatív és szellemes, nem csoda tehát, hogy a Diet Coke kampányának mozgatórugója lett. A képeken alkotásait és őt magát láthatod.