A japán McDonald’s speciális hamburger triót állított össze az ínyenceknek, és a húspogácsákat grillezett ananásszal, fekete szarvasgombával vagy éppen mexikói chorizo kolbásszal gazdagította. A prémium szendvicseket csak egy napig lehetett megtalálni az étlapjukon.
Igaz, hogy a tíz dolláros hamburgereket mindössze egy napig árusította a japán Meki, de ennyi idő alatt is sikerült felhívni a figyelmet arra, hogy a gyorsétel is lehet különleges, sőt prémium kategóriás. A gyorsétterem láncok egyre inkább szembesülnek azzal, hogy a kicsi és közepes méretű versenytársaik ételei sokszor azért népszerűbbek, mert jobban a vendég ízlésére szabják azokat, és prémium hozzávalók is kerülnek a szendvicsekbe.
Az egyediség jegyében döntött úgy a McDonald’s, hogy elkészítik hangzatos triójukat: Arany Gyűrű, Fekete Gyémánt és Rubin Ragyogás néven. A „Negyd Font Súlyú Ékszer Kollekció” természetesen limitált szériás volt, ezzel is növelve az ételek értékét. Egy-egy szendvicsért ugyanis tíz dollárt kértek el, és nemcsak maga a hamburger, hanem a csomagolás is nagyon különleges volt. Hófehér táskában egy csinos ékszerdoboz rejtette a még gőzölgő finomságot.
Az „Arany Gyűrű” hamburger grillezett ananász szeletekkel, füstölt szalonnával, Monterey Jack sajttal és barbecue szósszal van töltve. A „Fekete Gyémánt” a legkülönlegesebb mind közül: grillezett gomba, hagyma, sajt és fekete szarvasgomba a húspogácsa kísérője. A „Rubin Ragyogás” szintén egyedi finomság, hiszen a spanyol konyha egyik kedvenc ételével, chorizo kolbásszal gazdagított, amit még egy kis avokádóval és Pepper Jack sajttal bolondítottak meg.
Az „Arany Gyűrű”-ről készült videót ITT nézheted meg.