Federer pezsgő nagykövet lesz

Méghozzá nem is akármelyik márka, a Moët & Chandon kérte fel a híres teniszcsillagot, hogy 2013-ban legyen pezsgőinek reklámarca és nagykövete.

A párizsi fotósorozat egyik képe

A nagy múltra visszatekintő, 1743 óta létező Moët & Chandon francia pezsgőház termékeinek minősége kitűnő, nem véletlenül látja el pezsgővel magát az angol királynőt is. Roger Federer az idén márciusban megjelenő reklámkampánynak lesz a főszereplője. Ám a Federerről készült pezsgős képekre nem kell egészen tavaszig várnunk, hiszen Patrick Demarchelier ismert divatfotós mintegy az együttműködés megpecsételéseként Párizsban megörökítette a teniszcsillagot a híres palackkal a kezében.

A svéd származású klasszis már rutinos reklámarcnak számít a luxusmárkáknál: például 2006-ban a Rolex-szel kötött előnyös szerződést. Atléta azóta se írt alá ehhez hasonló, fenségesen jövedelmező megállapodást. Federer jelenleg az ATP ranglista második helyén áll, ennek ellenére a világ legjobb játékosának tartják. Az biztos, hogy van mit a tejbe aprítania, hiszen évente 30 millió amerikai dollárt keres a szponzorációkból, szép kis summát kap a Nike-tól és a Wilsontól is.

Párizsi divatfotó

A pezsgő szerepe a sportversenyeken jórészt az ünneplésre korlátozódik, a dicső pillanatokban ebben „fürdenek” a versenyzők. A Moët & Chandon nem egy nemzetközi versenysorozat szponzora, olyan illusztris tenisz események hivatalos pezsgője, mint a „US Open” vagy az „ATP World Tour”. „A Moët & Chandon nagykövetének lenni több mint megtiszteltetés, ezzel a felkéréssel a márka történelmének részese lehetek” – nyilatkozta Federer. „Ez a márka a tökéletességre törekszik, akárcsak én a karrieremben” – tette hozzá a teniszcsillag.

Hozzászólás Facebookkal

Új hozzászólás

A hozzászóláshoz bejelentkezés szükséges.