Csoki csak csajoknak

A Cadbury jól csengő név a csokoládék között, ismert márka. 1996 óta azonban a csokiszeletek terén nem volt túl kreatív, nem úgy, mint a táblás csokoládékban. Most viszont piacra dobta a Crispellót, amelyet alacsony kalóriatartalma miatt kimondottan a női vásárlókra szabta.

1996-ban megszületett a Fuse szelet, a brit Cadbury néhány falatnyi édessége, majd máig kellett várni a következő kis adagnyi nassolnivalóra. Crispello névre keresztelt ostyás, krémes, duplacsokis csodájuk végre megérkezett.

A csokigyár nem titkolt szándéka vele nem más, mint a női szívek megnyerése: hiszen nem egy kalóriabombáról van szó, csupán néhány falatnyi alakkímélő édes élvezetről. Az édesség kalóriatartalma mindössze 165, míg a Mars szeleté 260.

Ellenállhatatlan

A csoki kiszerelését is teljesen a gyengébbik nemre szabták, három darab finomságot rejt, mert tudják, hogy a hölgyek szeretnek csipegetni, már csak lelkiismereti okokból sem fogják egyszerre felfalni a teljes mennyiséget. A csomagolás visszazárható, így el lehet spejzolni későbbre is a desszertet.

Kutatásokból egyértelműen kiderül, hogy a csokiszeletek piaca világszerte 6,6 százalékkal esett vissza. Ez egyértelműen annak köszönhető, hogy az egészségtudatos nők – akik a vásárlási döntések meghozói a családban – kevesebb csokoládét vesznek.

Az új termék lehet, hogy alacsony kalóriatartalmú, de biztos, hogy nem egészségesebb, mintha almát majszolnánk uzsonnára. A választásban már csak egy dolog befolyásolhat minket: mennyire vagyunk csokifüggők, mert ugye az alma nyomokban sem tartalmaz ilyesmit.

Hozzászólás Facebookkal

Új hozzászólás

A hozzászóláshoz bejelentkezés szükséges.